facebook 100x100

youtube 100x100

twitch 100x100

twitter icon 100x100

steam

 

 

O GUILD-HALL.CZJak vznikl Guild-Hall.CZ

Starcraft 2Zemětřesení v Legacy of the Void

Guild-Hall Stream

Zemětřesení v Legacy of the Void

To se nám to dějí věci. Z nebe padají trakaře a Blizzard se rozhodl do toho řádně hrábnout. O čem že to mluvím? O aktuálním patchi pro LotV. Nejnovější úpravy nám přinášejí takové věci jako automatizované turnaje, odstranění macro mechanik, změna warp-inu a zásadní rebalancing několika jednotek. Pojďme si to teda shrnout.

 

Odstranění Macro mechanik

 

Blizzard opravdu přistoupil k tomuto razantnímu kroku, a tak chronoboost a MULE jsou nyní minulostí. Drobnou výjimkou je Zerg, kterému sice Spawn larva zůstalo, ale je to nyní autocast abilita, takže se o ní hráč nemusí starat, a místo 4 larev produkuje jen 2.

Blizzard o tomto už nějakou dobu mluvil a nyní se nám tato změna konečně dostává do rukou. Vývojáři jsou si vědomi, že bude nutné pravděpodobně provést další balanční úpravy, pokud tato změna projde, ale nyní je účelem otestovat, zda má tato změna vůbec smysl.

 

Automatické turnaje

 

Automatické turnaje jsou nyní přístupné skrze hlavní obrazovku. Jedná se o první verzi a vývojáři plánují provádět úpravy podle toho, jaké podněty od hráčů dostanou, protože testovat tuto funkci interně prý pořádně nejde. Do budoucna je taky plánováno přidání odměn a automatické otvírání chatu s přiřazeným protivníkem.

 

Na obrazovce turnajů uvidíte, kdy se další turnaj bude konat a máte možnost se do něj zapsat.

Aktuálně existují dva typy turnajů:

 

    3-kolové Turnaje

        Rozvrh: Pondělí–Čtvrtek

        Trvání: přibližně 60–90 minut

        Formát: Bo1 pavouk

    6-kolové Turnaje

        Rozvrh: Pátek–Neděle

        Trvání: přibližně 3-4 hodiny

        Formát: Základní skupiny -> Bo1 pavouk

 

Po tom co si zvolíte rasu a zapíšete se, tak budete čekat na začátek. Nemůžete se účastnit více než jednoho turnaje najednou, a pokud turnaj začne, tak jste k němu přiřazen, i když se třeba odlogujete ze hry. Všechny zápasy, které neodehrajete se automaticky vyhodnotí jako vaše prohra.

 

V momentě kdy turnaj začne, budete upozornění, i když budete zrovna hrát hru. V přípravě na zápas budete mít možnost vetovat tři mapy, a aby jste měli výběr jednodušší, tak uvidíte procentuální úspěšnost vašeho protivníka na jednotlivých mapách. Váš protivník udělá to samé, navzájem však neznáte svá veta.

 

Doba trvání jednoho zápasu je limitována na 25 minut, což je zhruba 35minut v čase Heart of the Swarm. Pokud hra dosáhne až oněch 25 minut, tak o vítězi rozhodne množství zkušenostních bodů, které hráč získává skrze těžbu, stavbu jednotek, ničení jednotek atd.

 

Dokončení zápasu vás označí jako "ready for the next round" a další kolo začne, až když budou všichni takto označeni. Pokud se označíte jako "not ready", tak budete muset počkat až začne další kolo, tak aby jste se mohl znova zapsat.

 

Do turnajů jsme přidali i matchmaking, tak aby hra byla co nejvíce fér, ale počítejte s tím, že to nebude optimální vzhledem k menšímu počtu hráčů v betě.

 

Balanční úpravy

 

Protoss

- čas zkoumání Warp Gate bly redukován z 160 na 140

- Nexus nyní poskytuje 11 supply místo 10-ti

- Zealot: charge nyní způsobuje 30 dmg při zásahu jednotky

                rychlost charge snížena z 2,95 na 2,75

- Warp Gate: warpování jednotek u pylonu trvá 16 sekund, místo 5-ti

                       warpování jednotek u pylonu, který je blízko Nexusus nebo warp gate trvá jen 2 sekundy

- Warp Prism: warpování jednotek trvá jen 2 sekundy místo 5-ti

- Disruptor: purification nova byla odstraněna

                     nová schopnost: disruptor se nemůže hýbat a vystřelí kouli energie, kterou může hráč ovládat, a která po několika sekundách exploduje a způsobí 145 dmg a 55 shield dmg

                     pokud je disruptor zničen před tím, než střela vybuchne, tak je střela zneškodněna

                     čas tvorby disruptora je snížen na 50s z 60-ti

 

Terran

- Cyclone: Lock On poškození sníženo na 300 za 20s

                   Lock on možno opět použít i na létající jednotky, zranění je však jen 120 za 20s

                   nový upgrade zvyšuje poškození na 600 za 20s do pozemních jednotek a 360 za 20s do vzdušných jednotek

- Medivac: odstraněn upgrade pro rychlejší vysazování jednotek¨

                   nový upgrade zvýší trvání Ignite Afterburners o 50%

 

 

Blizzard se nechal slyšet, že na zkoušení takovýchto velkých změn má ještě asi měsíc. Po tom beta přejde do stavu ladění vyváženosti hry v přípravě na vydání hry koncem tohoto roku. Tak doufejme, že vše nakonec zapadne na své místo.

SC2 facebook komunita

Heroes of the Storm Facebook komunita

Hearthstone Facebook komunita

PLAYZONE.CZ

PLAYZONE.CZHerní portál PLAYzone.cz byl spuštěn 9. září 2009 jako pokračovatel serveru United-Games.cz. V současnosti navštíví zpravodajský portál PLAYzone.cz měsíčně více než 350 tisíc čtenářů. Číst dál...

ESL

ESLESL je jedním z největších provozovatelů turnajů a profesionálních lig. Především v Evropě se těší velké oblibě. Na těchto stránkách si po vytvoření účtu můžete okamžitě začít domlouvat zápasy, zůčastňovat se lig a turnajů. Číst dál...

Team Speak 3 server

Team Speak 3Team Speak 3 server připravený pro použití. Celkem 500 slotů je k dispozici na GUILD-HALL.CZ serveru. Číst dál...