facebook 100x100

youtube 100x100

twitch 100x100

twitter icon 100x100

steam

 

 

O GUILD-HALL.CZJak vznikl Guild-Hall.CZ

Starcraft 2Legacy of the Void - Beta Patch - ladder je zde!

Guild-Hall Stream

Legacy of the Void - Beta Patch - ladder je zde!

Nejnovější patch 2.5.3 pro Legacy of the Void přináší konečně žebříček, zlepšuje nový chat, opravuje bugy a zavádí řadu balančních změn. Blizzard se v poslední době opravdu snaží a pravidelně informuje komunitu ohledně změn, nebo se vyjadřuje k návrhům. Navíc si začali svážet i profesionální hráče a další osobnosti na schůzky přímo v Blizzardu, tak aby probrali směřování hry přímo u stolu. Nyní ale ke změnám:

Archon Mode

- Hráči si nyní můžou "krást" jednotky ze svých skupin pomocí standartních zkratek Alt, Shift + číslo skupiny

- pokud party leader odstartuje Archon mode matchmaking, tak se všem hráčům v partě vybere zvolená rasa

Chat

- provedli jsme množství změn za účelem vylepšit nový chat systém

- přidán chat manager, který pomůže při správě více kanálů

- přidán list hráčů v kanálu

- je možno změnit velikost chatovacího okna

Obecné

- Ranked ladder byl zpřístupněn

- tato nastavení jsou odstraněna z menu a budou nyní neustále aktivní:

Display World Object Tooltips

Display Game Tooltips

Display Hotkeys on Command Card

Enable Starting Worker Rally

Game Timer

- přidána nová záložka s nastaveními pro Observera a replay

- Build grid je nyní v základním nastavení zapnut

- záložka Voice přejmenována na Voice Chat

Bug fixy

- opraven problém, kdy mohla Cycloní schoponost Lock On zůstat zaseklá ve stavu On

- Targeting optics by již neměly bránit Cyclonu v použití Lock On na létající jednotky

- V chatu už se nebude objevovat hláška o množství aktuálně hraných Heroes of the Storm hrách (ROFL pozn. Dragnor)

- opraven problém, kdy Reaperova KD8 nálož mohla rersetovat Adeptovu schopnost Psionic Transfer

- Nálož KD8 už nebude přerušovat automatické těžení minerálů

- Nálož KD8 už by neměla zrušit řetěz příkazů jednotky přes shift

- Graviton Beam už nebude způsobovat instantní dokončení morfování Ravagerů a Lurkerů

- Terranská A.I. bude opět schopna zkoumat Vehicle weapons upgrade

- Na Dash a Terminal by měly mít všechny zlaté báze správný počet minerálů

- Bridgehead LE - všechny základny by měly mít správný počet skupinek minerálů

- Bypass Armor Drone je nyní schopna znovu ovlivnit cíl, který odešel z jejího dosahu a zase se do něj vrátil

- Cyclone nyní dostává správné množství armoru z upgradu

- Immortalova bariéra nyní správně blokuje Disruptorovu Purification Novu

- opraven problém, kdy party leader nemohl pozvat zpět hráče, který právě opustil partu

- Mothershipa by neměla být schopna sesílat Photon Overcharge na Pylony (ROFL pozn. Dragnor)

Balanční změny

- Poupraven problém se separací létajících jednotek ve velké skupině. Provedli jsme změny, které by měly pomoci v ladnějším ovládání velkého množství vzdušných jednotek.

- Siege Tanky a Immortálové nyní sledují svými otočnými věžemi cíl i za pohybu. Toto bylo přidáno na podnět komunity

- na minimapu byly přidány ikony ukazující polohu zničitelných šutrů a věží. S tím jak rychle se map pool mění, je toto jediná věc, která na mapě chybí

- na startu hry se na minimapě ukáží na 10 sekund možné pozice spawnu nepřítele. Důvod je ten, že některé mapy mají speciální pravidla pro spawn hráčů a počítáme s tím, že se takové mapy objeví i v budoucnosti, takto chceme na toto jednoduše upozornit.

- Ghost má novou Snipe schopnost - Snipe způsobuje zranění 170dmg, ale je třeba aby se 3 sekundy zaměřoval. Toto zaměřování je možno přerušit jakýmkoliv zasáhnutím ghosta. Snipe je možno použít jen na Biologické jednotky (tohle mi přijde trochu zmatečné pozn. Dragnor). Nahradili jsme debuffovací dronu touto schopností i z důvodu ohlasu komunity, kde souhlasíme, že dron moc nezapadal do konceptu Ghosta. A tak jsme tento koncept, který je založený na plížení se a stavění se do výhodných pozic, tak aby mohl způsobit masivní zranění, chtěli touto schopností podpořit. Tato schopnost funguje trochu jinak než ostatní. Nemůžete od ní jednoduše utéct, ale naopak musíte se dostat ke Ghostovi a zasáhnout ho. Důvodem pro to je, že chceme mít možnosti interakce obou hráčů, namísto původního snipu, kdy se účastnil jen jeden hráč.

- Disruptor. Našim hlavním cílem u této jednotky bylo dosáhnout toho, aby každý zásah neukončil hru, ale zároveň zvýšit jeho minimální dopad, tak aby každý výstřel byl spolehlivější. Dalším cílem bylo udělat tuto jednotku méně sebevražednou. Protoss bude muset nakumulovat množství malých vítězství, tak aby s Disruptorem byl úspěšný. Z tohoto důvodu jsme značně snížili dosah Disrupotorovy Novy, zvýšili jeho rychlost, tak aby bylo snažší zasáhnout alespoň nějaké jednotky, a zvýšili jsme jeho schopnost přežít. Mějte prosím na paměti, že jednotka ještě nemusí být řádně vybalancovaná, a proto chceme vidět jak se bude chovat v širším herním testu.

- Raven. Hlavním cílem změn u této jednotky bylo zamezit možnosti vzniku mrtvých bodů ve hře a zároveň podpořit používání této jednotky. Auto turretky tak způsobují větší dmg, ale zároveň trvají jen krátce. A co se týče nového Raven upgradu, doufáme v množství strategií, kdy použití kouzel ve specifických situacích bude silnější. Zároveň však chceme zabránit hromadění této jednotky, a to již zmíněnou kratší dobou turretek a změnou ceny Seeker misssile.

- Sjednocení mech armor upgradů. Cítíme, že kompletní rozdělení upgardů byl příliš velký nerf pro mech styl hry, a tak jsme se tuto změnu částečně vrátili zpět. Rozhodli jsme se jen pro armor upgrady. Všimli jsme si, že bio hra podporována mechem využívá jen zbraňové upgrady pro mech jednotky, a tak touto změnou nenarušíme to, jak se hra hraje, ale zároveň posílíme mech.

- Ravager. Dostřel jednotky byl změněn z 4 na 6. Tato změna byla populárně navrhovaná komunitou a po interním testování jsme se rozhodli změnu zavést, protože si Ravager zaslouží trochu pomoci. Nyní tak bude moci střílet z poza Roachů

- Liberator. Chtěli by jsme Liberatorův proti pozemní útok udělat více stěžejním pro tuto jednotku, a tak jedinou podmínkou pro použití je nyní mít Armory. Dále bychom chtěli vyzkoušet zkrátit čas nutný pro přepnutí zpět do mobilního režimu, tak aby bylo možno s Liberatorem lehčeji utéct. Toto by mělo pomoci v používání proti pozemního módu více agresivněji. Dále se nám podařilo opravit bug, který způsoboval, že byl Liberátor schopen střílet dál než jeho maximální range v případě, že se oblast pro střelbu překrývala s jinou od dalšího Liberátora. Toto však taky ale znamenalo nerf pro tuto jednotku, a tak jsme se rozhodli zvětšit oblast střelby, tak aby se účinnost Liberátora vyrovnala.

SC2 facebook komunita

Heroes of the Storm Facebook komunita

Hearthstone Facebook komunita

PLAYZONE.CZ

PLAYZONE.CZHerní portál PLAYzone.cz byl spuštěn 9. září 2009 jako pokračovatel serveru United-Games.cz. V současnosti navštíví zpravodajský portál PLAYzone.cz měsíčně více než 350 tisíc čtenářů. Číst dál...

ESL

ESLESL je jedním z největších provozovatelů turnajů a profesionálních lig. Především v Evropě se těší velké oblibě. Na těchto stránkách si po vytvoření účtu můžete okamžitě začít domlouvat zápasy, zůčastňovat se lig a turnajů. Číst dál...

Team Speak 3 server

Team Speak 3Team Speak 3 server připravený pro použití. Celkem 500 slotů je k dispozici na GUILD-HALL.CZ serveru. Číst dál...