facebook 100x100

youtube 100x100

twitch 100x100

twitter icon 100x100

steam

 

 

O GUILD-HALL.CZJak vznikl Guild-Hall.CZ

Starcraft 2Beta Legacy of the Void je za rohem

Guild-Hall Stream

Beta Legacy of the Void je za rohem

 

Je to tady, je to tu. Blizzard oznámil začátek uzavřené bety Legacy of the Void na 31.3.2015. Dle slov Blizzardu bude tato beta delší než ty předchozí, a to z důvodu vyladění množství implementovaných změn do základních mechanik hry. Z toho lze usuzovat, že vydání hry je zřejmě plánováno na konec roku 2015 po Blizzconu.

Blizzard upozorňuje, že začátek bety bude proto i trochu drsnější a žádají komunitu o podporu a testování všech nových změn. Cílem Blizzardu je úzce spolupracovat s hráči, a vyvinout tak nejlepší možnou verzi StarCraftu 2. Pojďme se tedy podívat na překlad toho, na co se můžeme při startu bety těšit.

 

Obecné změny

Redukce množství minerálů v bázi

Pro betu plánujeme změnit to, jak moc minerálů se nachází v každé základně. Pro začátek začneme s tím, že polovina skupinek (trsů?, nebo jak to nazvat) bude mít 1500minerálů, zatímco ta druhá jen 750. Našim cílem je podpořit agresivnější hru a nutnost častěji expandovat, zatímco zachováme  stejnou rychlost přijmu minerálů jako v HotS. Prozatím jsme s touto změnou spokojeni, ale chtěli bychom vyzkoušet i další variace v průběhu bety.

 

Počáteční množství workerů

Určitě si všimnete, že počáteční počet workerů byl navýšen z šesti na dvanáct. Důvodem je snaha zkrátit dobu, kdy se na začátku hry nic neděje a hráč v této fázi nemá mnoho možností co dělat. Dvanáct workerů nám zatím přijde jako dobrý startovací bod, ale jsme zvědavi, zda je zde prostor pro další navýšení tohoto počtu bez toho, abychom příliš ovlivnili počáteční fázi hry.

 

Rychlejší detekce jednotek

Díky poukázání komunity na fakt, že naše jednotky mají pomalou reakční dobu pro nalezení cíle, při použití a-move, jsme se rozhodli toto do LotV upravit. Nyní už by se tak nemělo stát, že jednotky, které mají větší palebný dosah, než například Widow mina, budou přes a-move kráčet až do jejího palebného prostoru. Například Stalkeři tak budou moci i přes a-move vyčistit minové pole bez ztrát. Nevšimli jsme si nějakého negativního dopadu na hru, ale beta nám potvrdí, jestli je tato úprava solidní a neobjeví se nějaké chybné chování jednotek.

 

Rychlost herního času

Jak víte, tak hodiny ve hře ubíhají tak rychle, podle toho jakou rychlost hry použijete. Chceme toto na žádost komunity změnit, a tak si určitě všimnete, že hodiny ve hře ubíhají stejnou rychlostí jako ve skutečnosti. Všechny časové hodnoty jednotek, upgradů atd. , tedy budou muset být pozměněny, tak aby reflektovaly reálný čas. Negativem je, že hráči na nejvyšší úrovni si tak budou muset znovu zapamatovat, jak dlouho trvá, ten který upgrade, nebo cooldown. Za dobu co StarCraft vyvíjíme víme, že některé změny, které se na papíře zdají, jako dobré, se ve výsledku nemusí ujmout. Budeme tak očekávat vaší reakci na to, zda tuto změnu ponechat, nebo se vrátit zpět. Nechceme totiž mít pro toto možnost volby, protože by bylo pro diváky velmi matoucí, pokud by různé turnaje používaly různě rychlé herní hodiny, ať už záměrně, nebo omylem.

 

Změny jednotek

Našim primárním cílem pro začátek bety je získat finální podobu nových jednotek. Toto bude mít vyšší prioritu, než změny u současných jednotek. Tím, že se budeme soustředit nejprve na zpětnou vazbu u těchto nových jednotek, tak potom budeme mít více času je dolaďovat. Pokud v průběhu bety objevíme, že by nějaká změna mohla fungovat jako zcela samostatná jednotka, tak jsme otevřeni tomu, použít novou jednotku místo nějaké stávající. Nakonec je však nejdůležitější, aby každá nová jednotka měla své místo a strategické použití. Jakmile budeme mít nové jednotky stabilizovány, tak se přesuneme k úpravám stávajících. Ale i tak budeme i poté rádi za nové nápady. Níže naleznete seznam hlavních změn, které se objeví se startem bety. Kompletní, detailní popis změn vydáme s datem vydaní bety.

 

Adept

Adept je základní gateway jednotka, která disponuje útokem na dálku, ale může útočit jen na pozemní jednotky. Hlavním rysem této jednotky je její schopnost Psionic Transfer, která jí umožňuje teleportovat se na krátkou vzdálenost. 

Psionic transfer - Adept vyšle svou kopii, kterou může hráč ovládat. Tato kopie však nemůže útočit ani nemůže být terčem útoku. Po fixně dané době se adept teleportuje na místo své kopie, a ta zmizí

S touto jednotkou si celkem věříme. Chceme, aby sloužila jako jedna ze základních jednotke protosské armády. To znamená, že tato jednotka bude schopna plnit některé role, které před tím zastával Zealot, nebo Stalker a v některých případech v nich být i lepší. Naší největší obavou je dostatečně odlišit Adepta od Stalkera, protože jsou to obě teleportující se jednotky. Naší myšlenkou je, že Stalker je spíš o okamžitém, rychlém micru, kdežto Adept je o plánování a načasování. Chceme, aby se tyto jednotky co nejvíce lišily, a proto bychom se chtěli u Adepta vyhnout přidání manuální aktivaci teleportu.

 

Disruptor

Disruptor je lehkou mechanickou jednotkou, produkovanou robotic facility, jejíž schopnost Purification Nova je schopna způsobit těžké AoE škody, pokud protivník proti ní nemicruje. Disruptor je nejefektivnější proti shluknutým armádám, a také představuje velkou hrozbu workerům u minerálů.

Purification Nova - pokud je tato schopnost aktivována, tak se stane Disruptor nezranitelným a získá větší rychlost pohybu. Po čtyřech sekundách vyšle Disruptor masivní výbuch a stane se opět zranitelný a ztratí nabytou rychlost.

 

Warp Prism

Aby se posílila schopnost protossů harassovat, tak je nyní warp prism schopno nabírat a vysazovat jednotky na krátkou vzdálenost.

 

Immortal

Tak abychom podpořili terranský mech proti protosům, byl Immortálům odebrán Hardened Shield a nahrazen Barrierou, manuálně aktivovatelným štítem. 

 

Oracle

Revelation bylo odstraněno a jeho schopnost detekce byla přidána současné schopnosti Envision. Tedy všechny jednotky v oblasti seslání této schopnosti jsou nyní odhaleny na dobu 60 sekund. Oracle však získala i novou schopnost zvanou Stasis Ward.

Stasis Ward - Oracle umístí na zem skrytou Stasis Ward, která exploduje, když se k ní přiblíží nepřátelská jednotka. Toto znehybní jednotky v okolí na 30 sekund.

 

Tempest

Role Tempestu byla změněna na vzdušnou soubojovou jednotku - její rychlost byla zvýšena, ale může nyní útočit jen na pozemní jednotky. Byla mu však přidána nová schopnost Disintegration, která  cíl po zasažení určitou dobu zraňuje.

 

Carrier

Carrier nyní může aktivovat schopnost Release Interceptors, která vypustí natrvalo všechny interceptory na velkou vzdálenost. Po minutě však všechny interceptory havarují.

 

Obecné

Warp in

Jednotky, které jsou ve stavu warpování, jsou nyní více zranitelné. Cílem je posílit harass proti Protossům a zároveň udělat pozice waropvání více taktickými.

 

Cyclone

Cyclone je nová Factory jednotka, která má schopnost sledovat cíl a způsobovat mu velké škody za pohybu. Použití cyclonu, stejně tak jako schopnost se mu ubránit, je velmi závislé na micru.

 

Další nová jednotka

Momentálně jsme ve fázi navrhování další nové jednotky, po té co jsme zavrhli Herc. Nechtěli bychom, aby tato jednotka byla vyráběna Factory, protože tato budova už toho má příliš. Místo toho probíráme možnosti Barracks, nebo Starport jednotky, ale nebojíme se i zcela nové budovy. Naše současná idea je počkat, jak se bude vyvíjet beta a doplnit jednotku tam, kde se bud zdát, že je mezera pro něco zajímavého a zábavného.

 

Battlecruiser

Battlecruiser získal schopnost Tactical Jump, která mu umožňuje teleportovat se na jakékoliv místo na mapě bez nutnosti vize zprostředkované jinou jednotkou, nebo schopností, a to za cenu velkého množství energie.

 

Siege Tank

Tak abychom i Terrany drželi v linii, kterou pro LotV razíme, a to je harass a agrese, tak přidáváme Siege tanku možnost přesunutí Medivacem v jeho Siege módu. Toto však zabere celý nákladový prostor Medivacu.

 

Lurker

Lurker je zpět. Slavná to Brood War jednotka je nyní Tier 2 mutací z Hydralisku. Má lineární útok, podobně jako Helion, ale může útočit jen pokud je zakopán. Lurker má dále Tier 3 upgrade, který výrazně zvyšuje vzdálenost na jakou může útočit.

 

Ravager

Ravager je novou jednotkou, která je mutací Roache. Ravager je silnější než Roach, ale jeho účinnost spoléhá na dobré micro, kvůli jeho schopnosti Corrosive Bile

Corrosive Bile - Corrosive bile je útok ve stylu minometu, který dopadá krátce po tom, co je vystřelen na určené místo a je schopen zasáhnout jak pozemní, tak vzdušné jednotky. Tato schopnost taky po dopadu ničí Protosské force fieldy.

 

Corruptor

Schopnost Corruption byla zrušena a místo ní byla přidána schopnost Caustic Spray. Tato schopnost umožňuje Corruptoru útočit na pozemní jednotky a budovy. Podmínkou však je, že musí stát na místě. Čím déle však Corruptor touto schopností útočí, tím se stává silnější. Podobně jako tomu bylo u původní verze Void raye.

 

Swarm Host

Za účelem, podpořit zergský harass, byl Swarm Host zcela přepracován z obléhací jednotky na mobilní záškodnickou jednotku. Vypustit Locusty je nyní možno i bez zakopání jednotky, ale je nutno to provést manuálně a cooldown této schopnosti je taky mnohem delší. Locusty samotné byly posíleny a mohou být upgradovány tak, že po vypuštění létají. Pro útok však musí slétnout zpět na zem.

 

Nydus Worm

Dalším krokem, jak přidat zergům možnosti hrassu, je, že na Nydus Worma nelze útočit do té doby, dokud se neprokope na povrch. Hlavním efektem je to, že samotní dělníci už nejsou postačující obranou proti této jednotce.

 

Viper

Viper získal novou schopnost Parasitic bomb, kterou lze vyslat na vzdušné jednotky. Tato schopnost pak zraňuje danou jednotku a všechny další v její blízkosti po určitou dobu. Pokud je jednotka, na kterou byl Parasitic bomb použit, zničena, pak tato schopnost zůstane na místě zničení jednotky, dokud ji nevyprchá čas. Cílem je dát zergům možnost, jak bojovat s pozdními vzdušnými armádami Protossů a Terranů.

 

Tvrdě jsme pracovali, abychom tuto hru udělali co nejlepší, a sami se už nemůžeme dočkat spuštění bety. Těšíme se na vaše podněty a návrhy.

SC2 facebook komunita

Heroes of the Storm Facebook komunita

Hearthstone Facebook komunita

PLAYZONE.CZ

PLAYZONE.CZHerní portál PLAYzone.cz byl spuštěn 9. září 2009 jako pokračovatel serveru United-Games.cz. V současnosti navštíví zpravodajský portál PLAYzone.cz měsíčně více než 350 tisíc čtenářů. Číst dál...

ESL

ESLESL je jedním z největších provozovatelů turnajů a profesionálních lig. Především v Evropě se těší velké oblibě. Na těchto stránkách si po vytvoření účtu můžete okamžitě začít domlouvat zápasy, zůčastňovat se lig a turnajů. Číst dál...

Team Speak 3 server

Team Speak 3Team Speak 3 server připravený pro použití. Celkem 500 slotů je k dispozici na GUILD-HALL.CZ serveru. Číst dál...