Apex Legends

A vše ostatní
Uživatelský avatar
Zaily
Příspěvky: 24
Registrován: sob říj 28, 2017 1:48 pm

Re: Apex Legends

Příspěvekod Zaily » úte úno 19, 2019 9:57 am

Nenie tak co Anthem? Zatím na to nevidím nikde moc pozitivní reakce..
Nepřidáš se k nám o víkendu s georgem na Apex ? :D

Uživatelský avatar
NENIE
Příspěvky: 21
Registrován: úte říj 31, 2017 2:30 pm

Re: Apex Legends

Příspěvekod NENIE » stř úno 20, 2019 9:41 am

min ten mesic venuju Anthemu a pak uvidim, mam zaplacene to premium origin, ale hru jsem nastesti nekoupil :D

1) cloveku co delal UI, menu, apod bych zakazal dokonce zivota se priblizit k vyvoji jakekoliv hry, takovej galamatijas a nelogicnost jsi v zivote nevidel
2) story a prostredi paradni, proste si letis a pristihnes se ze se jen tak kochas nebo se vydas nekam kde jsi nebyl nebo te zajima co by tam mohlo byt, todle je proste fakt supr, otazka zda to bude stacit
3) ability a zbrane OK, vsechno funguje napohodu a hraje se dobre, je videt ze port na PC je sice odflaknutej, ale diky tomu ze je z pohledu treti osoby se to ztrati, ale neni to 100% jako v Destiny
4) aktulne me asi nejvic sere nutnost pri zmnene gearu bejt ve Forge (special terminal), zpohledu lore to ma svoji logiku, ale zpohledu hrace je to natecku, logicky clovek si chce vyzkouset ruzne zbrane a abylity co mu sedne nejvic, ale za behu je to nemozne, takze v realu stravis spousta casu tim ze si neco nasadis > exit z forge > LOADING > nalez do javelinu a vyber misse / freeplay > LOADING > pobihas, zkousis, chces neco jineho > exit LOADING > victory report > forge LOADING....
5) system challengu a craftingu taky neni sptany, aby jsi si odemekl recept na zelenou a modrou vec musis ji proste pouzivat, vzacnejsi recpty jsou pak za repky...
6) celkove ta hloubka vyvoje postavy je hodne slusna, naproti destiny kde je temer nulova, co jsem koukal a cetl, tak je tam pak brutal skok ve statech pri prechodu na Masterwork itemy, kde jsou treba 100-150% bonusy na dmg apod..

jako jestli DLC budou zadarmo tak potom mesici pockam za ta hra spadne nekam kolem 800 stovek a koupim ji, uz ted ji lze koupit za 1100Kč

Uživatelský avatar
spellshaper
Příspěvky: 19
Registrován: sob říj 28, 2017 4:47 pm

Re: Apex Legends

Příspěvekod spellshaper » stř úno 20, 2019 1:02 pm

Já o Anthem taky uvažuju, ale momentálně mě tam štve několik věcí, takže čekám na první patche, abych viděl jakým směrem se to bude posouvat. A taky jaký bude ve skutečnosti model monetizace (je to pořád EA).

1) Hlavně mě štvou ty loadingy. Když už není vše plynulé, tak by měli alespoň vyřešit loading uvnitř mysí a mezi různýma obrazovkama. Jeden loading z města do mise bych snesl, zbytek tam podle mě nemá co dělat.

2) Už jsi to naznačil. Ta hra je na PC prostě odfláknutá. V demu ještě ani nebylo odladěné ovládání na klávesnici a z toho UI a stylu hry je naprosto jasné, že na PC se totálně vyprdli.

Zatím mě to donutilo vyzkoušet free verzi Destiny 2 a ta sice krásně běží a pro PC je odladěna parádně, ale... Loadingů je tam podobně, mission director je naprosto neimersivní (vůbec se mi ke hře nehodí) a hlavně příběh a hraní pro mě není moc zábavné. Anthem mě svým prostředím a zajímavým gameplay (létání, roboti, skilly) zaujal mnohem více.

Pak je tu ještě The Division (2) a ta je podle mě z podobných her úplně nejlepší. Město je v podstatě celé otevřené, do hubů se loaduje plynule, že to ani nevypadá jako loading a na PC to běží parádně. Jenže má jiný problém :( ta hra je moc "stejná". Nejen 2ka je na první pohled jako jednička v jiném měste, ale i prostředí, frakce, bossové v rámci dílu jsou téměř totožní a já se po 10 bossovi, který vypadal skoro stejně jako 9 předtím už nedokázal pro hru nadchnout.
Nemohl by někdo převést svět a mechaniky Anthem do stylu/enginu The Division?!? (Ono to jen o enginu samozřejmě není, Anthem používá Frostbite, který je možná ještě lepší, ale Bioware s ním prostě vůbec neumí pracovat - v porovnání třeba s DICE).

Uživatelský avatar
NENIE
Příspěvky: 21
Registrován: úte říj 31, 2017 2:30 pm

Re: Apex Legends

Příspěvekod NENIE » stř úno 20, 2019 1:19 pm

osobne si myslim ze FROSTEBITE engine neumi MP strilecky, at se podivam na jakejkoliv Battlefield tak je to videt. Takovehle hry jako je Anthem by meli by byt primarne na UT enginu nikdo jiny to aktulane lepe neumi
Destiny je paradni hra, ale prestalo me bavit dotoho rvat ty prachy, kazdy 3-4 mesice 20-30 dolaru a pak datadisk za cenu plne hry, to uz bylo na me moc, nemam problem za neco zaplatit, ale musism zato dostat adekvatni produkt a Destiny je proste predrazena hra a ten obsah tomu neodpovida i kdyz gameplay a strelba je tam paradni, tam anthem dost zaostava, ale nabidli moznost letani, to je asi aktualne ten nejvetsi tahak a ohromna variabilita buildu a kazdy Javelin se hraje dost odlisne
Division neresim, hral jsem kdysi betu jednicky a takovehle strilecky nejsou pro me...podobne jako Apex Legend, ale ten ma vyhodu ze je zadarmo, takze kdyz je nuda tak si clovek aspon zalooti :)

Uživatelský avatar
spellshaper
Příspěvky: 19
Registrován: sob říj 28, 2017 4:47 pm

Re: Apex Legends

Příspěvekod spellshaper » stř úno 20, 2019 3:18 pm

UT je určitě střílečkový král (co se týká menších arén a koridorů), ale jakmile jde o open world, tak hodně ztrácí dech. Dříve to řešil CryEngine, ale ten je teď v podstatě mrtvý. Proto si myslím, že Frostbite a i ten Snowdrop jsou pro otevřený svět nadějnější. Pro mě je naopak Battlefield a The Division ukázka toho, kolik z něj dokázali vymáčknout (obrovské prostory, žádný loading, aktivní prostředí, precizní PC optimalizace a realistická grafika).
Jenže tyhle enginy nejsou veřejné, používá si je pouze interně EA a Ubisoft a je hodně znát, když je dostane do ruky někdo jiný, než jejich tvůrci (DICE, Massive E.). Ale asi nemá cenu spekulovat, protože technologii stejně nikdo měnit nebude :lol:

The Division je Anthemu hodně podobný, k Destiny už má dál (to je navíc FPS), ale pořád blíže než zmíněný Apex Legends, to je úplně jiný žánr (pokud budeme BR považovat za žánr) :). Navíc u všech těch her je competitive MP vedlejší a hlavním módem je PvE coop a upgarade equipu.
Bohužel, jak jsem řekl, je to založené na "skoro" současnosti a proto tam nejsou příliš zajímavé technologie nebo nepřátelé. Tím jsou i ty "houby na střely" méně zajímavé a "nelogické", oproti ostatním hrám.

Y0g1
Příspěvky: 5
Registrován: pon bře 18, 2019 11:05 am

Re: Apex Legends

Příspěvekod Y0g1 » pon bře 18, 2019 11:26 am

Macka tu este niekto apex ? Premyslam ze to skusim ako taku bokovecku :D

Inak moj nazor frostbite vobec neni vhodny na anthem ... Tie loadingy to zabijaju neviem preco sa bw nepoucilo fail spravilo aj destiny 2 a aj division 1 ( obidve su imho dost super spravene ) a bw proste spravilo to iste co aj ostatny nechapem.
:x :lol:


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů